måndag 8 november 2010

Strike

Det har varit höstlov med mycket regn och rusk, och vad passar väl bättre än att åka och spela bowling då??? Här är sonen “in action” på nöjesfabriken. Med en stil som helt och hållen hans egen… :):):)

StrikeAlla mönsterpapper kommer från The Girls’ Paperies kollektion On Holiday. Det är superfina papper med härliga färger och mönster som passar till det mesta. Bakgrundspappret heter Vintage Travel och det andra pappret med cirklar på heter Mixed Dots.  Dekorationerna består av en blingig primaswirl, en stämplad banner med flaggor från MMEs stämpelset Market Street Adore, och så några knappar från Cosmo Cricket.  Jag gjorde också min egen mist genom att blanda Distress ink (refiller) med vatten och sen har jag bara splashat på med hjälp av minimisterflaskorna.

Sen är det ju farsdag nästa helg och det måste ju firas med kort. Cornelia gjorde ett så fint kavajkort för lite sen och jag tänkte att jag skulle följa i hennes fotspår, men göra ett skjortkort istället (går lite fortare eftersom det är mycket enklare).

Till Far Pappren är från My Minds Eyes julserie – Holly Jolly, och bokstäverna är storfavoriten Tiny Type Alphabet – Green

Ha en fin vecka!

Tesa

2 kommentarer:

Cornelia sa...

LO-n är underbar!

Och skjortkortet hur läckert som helst! Men jag håller inte riktigt med dej... har aldrig lyckats lära mej vika ärmarna på de där skjortorna, så att det ser bra ut. Så, sååå himla "enkelt" har du inte gjort det för dej, minsann!

Snyggt jobbat den här veckan. Också!

ScrapMyran sa...

Kul att scrapa så nytagna foton! Den lilla skjortan är ju helt underbar!