onsdag 3 november 2010

Websters julpapper...

har jag fått leka med. Hittade en superdålig kvalite på ett foto men bilden hade så mycket att berätta om just den situationen så jag var tvungen att scrappa den. Jag har i botten en cardstock och ovanpå den har jag lagt Websters Sweet Season die cut.

Sen har jag dekorerat den enkelt. Prima har ju kommit med lite masker (kommer förmodligen upp i shoppen i veckan) och jag har tagit fram en swirl med hjälp av distress ink - Tea Dye. Det syns i nedre högra hörnet.

Bakom fotot har jag en tag med journaling om just situationen. Har även en använt en mask på tagen, ska komplettera inlägget med det fotot senare (fick inte med den nu till den här datorn...) En Tim Holtz biljett och Cosmo Crickets Tiny Type Alphas med datum och Thickers till titeln. För att den skulle blir lite murrigare i tonen så har jag duttat med distress ink- Tea Dye även på bokstäverna. I ena hörnet på fotot har jag lagt lite blommor och blader...allt från prima och det mesta finns i butiken. (en del är privata). Och där uppe kan ni skymta blad pins. För att få lite glitter jag har tagit en swirl som är som vågor från Prima och finns i flera färger. Jag har tagit en "våg" och klippt isär den och dekorerat LOn med den.


Återigen, jag får inte till det med länkar så är det något ni undrar över så maila... och är det något av det som ännu inte har hittat upp till shoppen som ni är intresserade av så maila...
Ni kommer få se fler exempel på dessa underbara fina papper från Websters och jag har upptäckt att de har helt underbar baksidor som även går att använda till annat än jultema...

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Vacker!

La Vikinga sa...

Jättesnygg LO och underbart papper från Websters Pages!!!

Charlotta

TesaB sa...

Pappret är bara sååå fint och härligt med alla blommor i grupp sådär!