tisdag 2 november 2010

Enkelt och färgglatt

Även om jag för det mesta scrappar vintage och shabby chic, tycker jag om att variera mig med lite enklare alster. När jag fick Sassafrass lass Indie Girl papper och dekorationer i mitt senaste DT-kit kände jag att det var dags att gå ifrån min vanliga stil något!


Jag har utgått från papperna Handphones och Affection till båda korten, och även använt en av bårderna. Sen har jag dekorerat med Journal tags och Sweet treats stickers. På det översta kortet har en blomma från Prima kommit med, den passade så bra i färgen. Ordstickersen kommer från the Girls Paperie och är en av mina favoriter.


Jag har använt 3D-kuddar på vissa av stickersen för att ge lite dimension till korten.
Ha en härlig scrapvecka!
/Helena

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Läckra kort i härliga färger!

NHL sa...

Ja, helt klart jätteläckra!