fredag 5 november 2010

Inkido - Autumn Wardrobe

Idag tänkte jag visa vad jag har knåpat ihop med serien Autumn Wardrobe från Inkido. Dessa papper i huvudsakligen lila, rosa och turkosa färger passar till det mesta och jag valde tivoli-tema.

Bakom fotona sitter pappren Umbrella och Wrap my Scarf. Har petat dit lite bling från Prima också, bling känns ju lite tivoli tycker jag =)

Jag gillar ju att klippa ut detaljer och pappret Umbrella passade utmärkt för det ändamålet. I mitten sitter en ljuvlig blomma från Prima, Pattern Cordinates - Jack & Jill.

Denna lilla detalj blev ganska tjusig. Jag har bara fäst dubbelhäftande tejp på layouten och veckat bandet direkt på, gav lite volym till en annars ganska platt LO. De små fjärilarna finns i butiken.

Journalingen har jag skrivit med Tiny Type Alphabet i en ruta från Cosmo Crickets papper Elements (ett helt ark med journalingrutor på både fram och baksida). Det var allt för mig idag, stor kram till er alla och trevlig helg!
//ScrapMyran

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Kul och glad LO i läckra färger! Jag gillar såna här foto-serier också... flera foton från samma tillfälle. Snyggt!

Dilorf sa...

Jag gillar färgerna och hur du fått till det där bubbliga på bandet.. :D Härlig fotoserie..

TesaB sa...

Superkul! Läckra glada färger - perfekt till temat!