onsdag 3 november 2010

En resväska

En resa i födelsedagspresent har den här tjejen fått. Resan är redan över och förbi, men nu är det dags att uppvakta på själva födelsedagen. En resväska passar bra, tycker jag! Den här har jag knåpat ihop av pizzakartongs-kartong, som jag klätt med tunt svart papper och sedan monterat mönstrat papper från Basic Grey Turbulance, utanpå.


När man öppnar väskan ser den ut såhär...



... en närbild av detaljen i locket. Blomman kommer från Prima.



I väskan har jag lagt ett litet fotoalbum med bilder från resan. Det hela hålls ihop av en banderoll. Texten på den är utstansad med QK StickyNotes.



Albumet är enkelt i sin utformning i övrigt. Bara dragspelsvikt fotokartong i svart, fotona och lite platta dekorationer, även de utstansade med quickutz. Omslagen är också gjorda av pizzakartong och klädda med samma papper som på resväskans utsida. Längst fram sitter det numera ytterligare ett foto, som jag letade reda på efter fotograferingen av albumet.
Ni har väl sett den nya tävlingen? Det är inte alls krångligt att registrera sig i forumet och lägga till sitt bidrag där, så var med, du också! Ett presentkort på 150 kronor väntar på en vinnare!
Ha en skön scrap-vecka! Njut av de mörka kvällarna och bara myyyys!
Cornelia

2 kommentarer:

TesaB sa...

Men wowzaaaa! Det här är ju hur läckert som helst!!! SUPERSNYGGT!!!!

NHL sa...

Så snygg! Helt perfekt!