tisdag 23 november 2010

Winter Wonderland

Jag fortsätter vår BoBonny-vecka där vi i designteamet skapar med likadana papper från BoBunnys vackra vinterserie. När jag såg Tesas underbara layout igår, kunde jag knappt tro att vi utgått från samma mönstrade papper :)

Jag valde att göra min layout rund. Det passade vintertemat, och sen gillar jag att variera formen på mina layouter. Jag har använt samma papper som Tesa hade som bakgrund, fast baksidan, som är läckert turkos. Sen har jag klippt ut en swirl med juldekorationer från pappret Peace.


Dekorerat har jag sen gjort med en blingswirl, förpackningen från samma blingswirl, lila blommor från Prima och lite halvpärlor i lila toner.

Titeln är från Pink Paislee (den lila). Bakom ena fotot sticker en tag från the Girls Paperie fram, och jag har också knutit fast två charms i form av julgranar i den.


På den här utklippta juldekorationen har jag fäst en liten artisan element från Pink Paislee.


Nu ser jag fram emot - och hoppas ni också gör det! - resten av teamets tolkningar med BoBunny-papperna :)
Ha en härlig scrapvecka!
/Helena

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Oj, oj, oj, så fiiiiiin!!! Läckert med den runda formen och så har du ju dekorerat helt fantastiskt vackert!

Maritha sa...

Sååå fin den är! Jag gillar hur du klippt ut och dekorerat med peace pappret.

Mia KL sa...

WOW WOW WOW vad snygg den här. Helt klart inspirerande.

Nu får jag ju prestationsångest ;)

TesaB sa...

Så otroligt fint! Härliga dekorationer och färger!!!