tisdag 30 november 2010

En Jack och en Jill

Idag blir det sommar-inspirerade kort från mig, med papper från Primas lekfulla serie "Jack and Jill". Jag har gjort ett kort till en tjej och ett till en kille. Jag har klippt ut de söta barnen ur pappret Daydreamer. Sen har jag monterat dem på papperna Ode to Joy och Daisy Dreams.



Dekorerat har jag gjort med matchande blommor från Prima, lite blad och en fjärilcharm. Skrivit har jag gjort med stickersbokstäver från Basic Grey. Bakom det rosa pappret skymtar en bit wellpapp och flickan är monterad på 3D-kuddar.
Ha en härlig scrapvecka!
/Helena

3 kommentarer:

Mia KL sa...

åhh vilka söta kort du har lyckats göra. Jättefina.

Cornelia sa...

Vilka ursöta kort! Gillar särskilt tjejkortet med wellpappen!

TesaB sa...

Supersöta!!! Alltså, de där pappren är underbara, och vad snyggt det var med wellpapp till! Gillar massor!