lördag 29 december 2012

Vi går mot nya tider, och det gör även jag


Blommtemat lider nu mot sitt slut, och så även 2012. Vi går nya tider till mötes och vad passar inte då bättre än lite körsbärsblommor?

Det här blev en sida med främst akrylfärger. Jag jobbade som vanligt i ett av mina Cansonblock, jag har nu fyllt två små och en stor och har nu börjat på fler. Och det bara under den här hösten. Jag målade först en bakgrund med ljustblått. Sedan stämplade jag med Technique Tuesdays Clear stamp petite poisies. Technique Tuesdays är små härliga stämplar som kostar nästan ingenting så man kan unna sig många. :) När jag stämplat med dem lite här och där målade jag i dem med mer akrylfärg. Då målade jag över det jag stämplat. Jag gjorde det för att få lite linjer att hålla mig inom och sedan stämplade jag än en gång ovan på det jag målat (när färgen torkat), för att få tillbaka konturerna. Jag målade lite grenar med en Pit-penna och Signo penna. Och sist målade jag över med antikvit färg och skrev dit lite text.



Det här var mitt sista inlägg för Scrap-Perra. Det har varit ett härligt 2012 och jag har trivts med mitt uppdrag här hos bästa butiken. Men då jag måste prioritera andra saker så kliver jag nu av. Så jag tackar Perra och Mia för en rolig och inspirerade tid och stort tack för att jag fick förtroendet att jobba för er. Det har även varit kul att lära känna de andra DT-tjejerna och få kontakt mer er läsare. Men jag slutar inte skapa, det blir nu bara på en annan nivå. Vi lär säkert ses framöver på bloggar, forum och träffar.

Tack och hej! Gott nytt år!

/ Camilla

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Vi kommer sakna dig här i bloggen! Du var ett bra komplement med din mixed media!
Lycka till med allt du företar dig, och vi lär ses framöver! ;-)

Katja/MezzaNotte sa...

den här AJ var ju bara bedårande! Har njutit av dina fina alster här! Du kommer att vara saknad härinne. Lycka till i framtiden.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilken vacker sida Camilla! Så sorgligt att du slutar hos Perras! Kram!

Tigerblomma sa...

Jättevackert alster du har skapat. Lycka till med vad du företar dig framöver. Jag hoppas få "se" dig även i framtiden. Du är väldigt duktig och inspirerande.
Kram

Anonym sa...

Hej Camilla!
Lycka till i framtiden med ditt skapande.
Tack för dina kreativa sidor hos scrap-perra.

Camilla i Rånäs
BusAntons Mamma