söndag 2 december 2012

En julstjärna på kortet

Tänkt att det redan är december! Ni som var på träffen igår, jag hoppas ni hade trevligt. Jag hade gärna stannat kvar hela dagen, men hade lite annat inplanerat..

Jag har gjort en blomma av pappersrutor som jag vikt till lite. Jag har använt det prickiga glitzpappret Polka till själva blomman och bakgrunden, bladen om ni så vill, är av samma serie, Floral. Samma papper vände jag på och använde som en blommig bakrund till kortet. :)


I mitten av blomman sitter en kapsyl (den mjuka sorten som går att köra i stansmaskinen) I mitten har jag fäst en av de stora rhinestones i Glitz paket.

Enkelt, rent även om det ligger mycket jobb bakom.. :)

2 kommentarer:

Åsa aká Scraphorse sa...

Gud vad fint!! Förstår att det ligger mycket jobb bakom.

Kram

Stephi sa...

ojoj vad läckert.