torsdag 20 december 2012

Moments with flowers

I lördags hade jag besök av Mia och ett gäng andra tjejer och vi hade en liten pysselträff i mitt nya scraprum i källaren och då började jag med denna ask. Och då vi nu i december har lite blomstertem (om någon nu skulle ha missat det ;) så började jag att färga in vita blommor med HeidiSwapps härliga mister, Distress Stains nya metallicfärger och mina favoriter, Inca Gold!

Och då jag älskar utmaningar så utmanade jag mig själv att försöka slå Mias vackra blomstertavla där hon lyckades med konststycket att peta in 162!!!! blommor. Helt otroligt.

Och tro mig när jag säger att det var tufft men till slut lyckades jag få in 175 blommor på denna veckas alster. Och tid tog det då nästan varenda blomma är färgade med Stains, mist OCH Inca Gold...

Och så en liten varning för MÅÅÅÅÅNGA bilder....

























Jag har använt:
Papper från:
K-designs - Back to nature together
My Minds Eye - Lost and found 2
Maja Designs spilbit
Blommor:
Vita Tulpaner
Vita blad
Berries
Övriga dekorationer:
Tim Holts washitejp 
Medium:
Verktyg:

Stämplarna är mina egna. Jösses vilken lista ha ha ha... men så har det ju tagit tid att göra dessa...
Men jag tänkte avsluta 2012 lite mer storstilat ;) och hoppas vi ses nästa år igen.
God Jul och ett riktigt gott nytt år...


Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Katja sa...

Oj så himla vackert!!!!. Vad duktig du är.

Anonym sa...

WOW!!!!!!!