fredag 21 december 2012

Hmm jag förlorade tävlingen...

denna vecka mot Kattiz om att ha flest blommor - och det värsta är att hon slog mitt rekord förra veckan då "tavlan" innehöll 162 st blommor och hon hade hela 175 st blommor. Dock hade hon ju två alster som hon räknade ihop... Nåja, mitt alster denna vecka har endast 26 st blommor... och det är ju inte fy skam det heller...

I botten vit cardstock som har fått lite färg med hjälp av Distress Stain Metallic och mister av olika slag.
Blommorna då, det är ett gäng olika blommor från Prima som jag har färgat in med Gold Inca Gold så att de matchar pappret lite mer som är från Graphic 45 Nutcracker. Även den har fått en omgång med färger i form av Distress ink pad, Primas "strykjärn", gelatos och mister.
Även om det är platta blommor så blir det ändå lite höjd på layouten.
Lite närbild på de härliga färgerna.
De gula prickarna som ni ser nedan är Glimmer Glaze som jag har bara pytsat ut lite här och där.
Prima dekoration i form av glödlampa och tagen är från Maya Road och även den är infärgad med Distress Stain Metallic och fått en datumstämpel.
Lite små journaling rutor från ett av Graphic 45s papper, skrynklig, lite färg här och där.
Denna gång blir det ingen länkning... har jobbat sent (typ till 12) fler kvällar denna vecka då min kund har bokslut nu...

God jul önskar jag er alla.

Inga kommentarer: