söndag 23 december 2012

Julklappsettiketter..

Idag är det dan före dan. 
Man kan smyga till sig lite scraptid även idag, med hänvisningen att man har glömt att köpa julklappsettiketter. Det MÅSTE man ju ha på paketen, annars vet man ju inte vem som ska ha vad, eller hur?
Jag tog och rotade runt i spillbits lådan och hittade där både cardstock och mönsterpapper.
Många olika färger och storlekar, det var ju olika bredder på de spillpapper jag hade. Så himla enkelt, men mottagarna blir oftast extra glada för ett sånt här litet kort.. 

De stora röda blommorna är fina liksom de små vita med glitter på. Och så gillar jag askarna från Prima, som man kan bygga ihop sina egna lager-blommor av. På de nedersta korten har jag cirklar med text och tomte, från Maja Designs klippark.

Jag önskar er en riktigt God Jul och hoppas ni får en härligt, lugn julhelg!

Inga kommentarer: