torsdag 1 januari 2015

Vintrigt vita kort


Nu är det 2015 och jag hoppas att Nyårsfirandet varit gott!
Jag ser fram emot ett år fyllt med spännande tekniker och nya trender att prova på, tillsammans med er på kurserna under våren. Kursdatum planering är i full gång och kommer efter helgerna, så håll ut några dagar till...


Under december pysslar jag gärna och så ofta jag kan med min dotter, vilket betyder att jag får ägna mer tid till hennes pyssel än till det jag gör. Då passar jag på att göra ”en hög med kort att ha färdiga vid behov”. För mig är det lagom avancerat just då.


Till dessa vintriga kort har jag använt 6x6 block från Teresa Collins samt tillhörande stickers ark. Stämpelmotiven kommer från Heidi Swapp och jag har stämplat med en Archival dyna, Brilliance Galaxy Gold på fronten, fickan och på min tag.


Jag önskar er en god och pysslig fortsättning på det nya året!


Länk till kursinfo.



Happy scrapping!

Therese

Inga kommentarer: