tisdag 27 januari 2015

Lila, svart och vitt med BoBunnys Altitude

Jag fortsätter jobba med BoBunnys produkter som Scrap-Perra har i sin shop!
De är så fina! Denna vecka visar jag en layout med papper och dekos från serien Altitude.


Bakgrundspappret heter Blizzard. Jag skar av några millimeter på varje sida, och fäste 
det på ett annat, mörkare papper (Altitude) som syns vagt där bakom.
Jag stänkte med svart mist för att förstärka mönstret på bakgrundspappret.


Jag hittade ett foto av äldsta sonen från julhelgen 2014. Han har en lila jacka vilket
matchar finfint med de mörklila och grå Altitude-papprena!
Övriga papper jag använt på layouten heter Altitude (både fram- och baksida) och Cozy.
Jag har också använt stickers från DETTA ark. Det är 12x12 tum stort
och innehåller massor av fina, matchande stickers samt bokstäver!


Bokstavsstickersena ser ni exempel på i titeln "En kylig promenad"
Orden En och promenad är skrivna med dem.
Jag har dekorerat med några små vimplar som jag klippte själv ur Altitude-papprena.
Jag har också använt knappar från DETTA kit.


Alla älskar väl BoBunny?!


Inga kommentarer: