torsdag 15 januari 2015

Magiskt trollspö önskas!


Tänk om man hade ett magiskt trollspö!
En liten vink och så låg allt perfekt på sin plats bland pysselsakerna.
Så är det inte här i alla fall, just nu, vill säga... Men snart så...
Under januari brukar jag städa och organisera om bland alla mina saker och det här har varit en sådan vecka. Då brukar jag hitta halvfärdiga scrapbook sidor och andra projekt som inte avslutats av någon orsak. Jag har dessvärre ganska många sådana liggandes, jag hoppas innerligt att ni inte har det!


Men under "städveckan" så gör jag också färdigt några av projekten, här ser ni 2 av dem.
Jag har använt mönstrade papper och die cuts ark i 12x12 från Crate Paper som bas. På den rosa har jag lagt Gesso genom en stencil och på den blå har jag fyllt i vikt och längd kurvor med pennor från American Crafts.


Mina foton är dekorerade med transparenta stickers med vit text från Me and My Big Ideas, Mambi Sticks. De kommer i block med 6 ark i varje så det finns många att välja på och de fäste riktigt bra på fotografierna. Perfekt även till Project Life.


Blommor och blingstenar, Say it in crystals, kommer från Prima. Brads kommer från Teresa Collins, Tinsel and Company samt Basic Grey, Carte Postale. Pilarna i kork material kommer från American Crafts, DIY Shop och chipboard dekorationerna är från My Minds Eye, Kate & Co.


Vi får se hur många fler jag hinner färdigställa innan veckan är slut. Nästa punkt på städlistan är att få in alla färdiga Lo in i album, det ligger över 60 st i en fin "liten" hög och väntar...
Var har jag nu lagt det där trollspöt???


All information om kurserna hittar du här!

Happy Scrapping!

Therese


Inga kommentarer: