tisdag 30 december 2014

Ett dopp i poolen!

Längtar ni till sommaren?
Ja, trots den mysiga julhelgen och den annalkande nyårshelgen så måste jag erkänna att jag saknar sol, värme och bad!
Som en försmak på detta så ska jag idag visa er en riktigt somrig layout!


Bakgrundsmönstret har jag gjort med hjälp av turkos mist som jag kladdat ut 
genom att spraya det på en ihopknölad plastpåse och sen "stöpplat" det mot pappret.
Jag stänkte också lite med gul mist.


Sen har jag använt svart Distressdyna ihop med två olika stencils, Dot Fade från Tim Holtz
och en annan från Crafters Workshop som tyvärr är slut i butiken.
Men kika gärna på de andra stencilerna från just Crafters Workshop


Jag har använt papper och dekorationer från BoBunny.
De papper jag använt kommer från det finurliga kitet Ephemera Pack Rose Café.


Kitet innehåller massor av dekorationer och pappersbitar i lagom storlekar från
tidigare kollektioner. Det är som att öppna en skattkista! Missa inte den!



Jag önskar er ett gott slut på detta år, och ett riktigt GOTT NYTT 2015!


Inga kommentarer: