onsdag 7 januari 2015

V1 2015...

och nej, jag är inte klar med 2014.... har ett antal veckor att redigera och skicka iväg på framkallning men tänkte ta det vid tillfälle... har faktiskt ingen brådska. Så idag får ni se vecka 1.

Jag har använt Dreamy core kit och lekt lite med att ha svartvita kort. Får se om det blir något återkommande inslag i detta.

Jag har valt att ha lite dekorationer utan fokuserat mer på text och förgyllt dem med stämplar och lite annat "bös". När jag ska välja dekorationer så brukar jag kolla igenom mina högar och se vad som passar färgmässigt. Ofta hittar jag från lite olika tillverkare.

Jag har dessutom rotat fram alla mina roller stamps från American Craft/Studio Calico etc och använder dem mycket mer nu. Det går alltid att hitta någon rolig text eller figur samt datum att använda på korten.

Som ni kan se så har jag ett kort som jag inte har gjort något med - jag avvaktar tills jag har gjort färdigt första sidan ifall det är någon text som inte får plats där så har jag möjlighet att skriva det här.




Tack för titten och hoppas att ni har kul med era project life - projekt.



Inga kommentarer: