måndag 19 januari 2015

Grattis-tag till en 10 årig kille

Måndag igen och nu har halva månaden passerat... det går fort som vanligt.

Nu är Perra ifatt med julrean och vi börjar så smått titta på att fylla på våra lager igen och hoppas på att få nyheter snart. Vet att Åsa ska ha copic-kurs hos oss så vi ska fylla på pennorna. Och Project Life som jag vet att många frågar efter och pärmar.... Är det något speciellt går det bra att kontakta oss så ska vi se om vi kan efterleva det.

Idag tänkte jag visa en väldigt enkel grattis-tag som jag gjorde i fredagskväll till barnens kusin som hade släktkalas i helgen. En helt vanlig tag som jag med en spatel färgade in med Dina Wakley färger. Jag tog lite murriga färger för att variera mig. Sedan så tog jag en av mina få "kill"-stämplar som jag har från Kenny K och stämplade med svart Archival Ink dyna. Sedan målade jag med akrylfärg själva killen med en liten tunn pensel, jag använde lite Distress Dabber färger och även lite Dina Wakley färger. Sedan har jag förstärkt med en svart penna eftersom linjerna på killen inte syntes så bra.

Eftersom vi gav bort ett presentkort så la jag den i en påse och häftade fast tagen på den med snören.

 Tack för titten och ha en bra vecka!!! Vi syns på onsdag igen då jag visar en PL sida.

Inga kommentarer: