tisdag 20 januari 2015

Tre kort med BoBunnys Altitude

Idag ska jag visa tre stilrena kort jag gjort med papper och dekorationer från BoBunnys serie Altitude.
Jag skar till alla tre kortstommarna ur ett och samma vita cardstock.


Jag gillar verkligen de lila och vinröda tonerna i den här pappersserien!
T.ex. det här fina vinröda med snöflingor som heter Altitude, precis som hela serien heter.
Bilden med kaffekoppen är klippt ur ett jättefint papper som heter Cozy


Nästa kort har ett jättefint mönstrat bakgrundspapper, och det är framsidan
på pappret Altitude.


Ihop med det pappret har jag matchat en stickers-bård med text samt två knappar.
Bården kommer från DET HÄR 12x12 tum stora stickers-arket,
och knapparna finns i DENNA förpackning.


Sist ut är detta kort!


Det vackra grå-vita pappret i bakgrunden på kortet är baksidan på Cozy.
Det randiga kommer från Studio Calico och heter Wonder Wheel.
Rutan med de kloka orden är klippt ur pappret Cozy.


Visst ser man att korten "hör ihop"?!



Ha en fortsatt underbar vecka!




2 kommentarer:

Susanne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne sa...

Trevliga kort. Vilken die har du använt för att få till dekoren upptill och nedtill på två av korten?