söndag 25 januari 2015

Lucia 2014

Nu har vi äntligen två decimeter snö ute och nu börjar jag tycka det skulle passa fint med lucia och jul och sånt.. ;)  Men jag får väl nöja mig med mina foton från december som har kommit från framkallningen...

Mina barn är lite annorlunda. Min son ville vara tärna på lucia med glitter och ljus och min dotter ville fylla upp stjärngossarnas kör. Skönt att skolan är flexibel och barnen får göra som de önskar.

Här är en layout jag baserat helt på BoBunnys härliga serie Altitude. Papperet Blizzard till bakgrund, diecuts och Ephemeras - som är en salig blandning av dekorationer och papper som passar till serien. Jag hittar inte just dessa i shoppen, men det finns till andra serier.

Som en extra dekoration tog jag ett vanligt gem och fäste lite washitape i tre delar och klippte till dem som vimplar. Jag skrev som vanligt lite småvint, denna gången direkt på fotot med en vit penna.  


Jag ska ta tag i fler av julens bilder, så de kommer väl här så småningom. Bäst att passa på när inspirationen finns.. :) Ha en underbar söndag! 

Inga kommentarer: