söndag 18 januari 2015

You light up my life

Jag och Bianca åkte till Enköping en lördag i oktober och tittade på en av deltävlingarna i konståkningens elitserie. Vi hade (förstås) en härlig dag tillsammans och det blev ju inte sämre av att solen sken på oss hela dagen.


Här har jag försökt hålla nere dekorationerna, och istället använda mig av svart akrylfärg. Det blev kanske inte sådär snyggt som Ulrika brukar göra men jag måste ju testa i alla fall..  Det har jag gjort nu. :)
Papper och diecuts kommer från Cool as a cucumber kitet och blommorna från Prima.

Önskar er en härlig söndag! 


4 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Jättehärlig LO!!! Tycker du lyckades bra med färgen jag! :)
kram Anna :)

Susanne sa...

Jättefin LO. Man blir så glad av den!

Ulrika sa...

Är det mig du menar i din text? :-)
Gulliga dig, isåfall! Jag tycker du har lyckats riktigt bra med svarta akrylfärgen, strecken ger något extra åt layouten! Vilka underbar foton på dig och Bianca! Ni ser så glada ut!!

Dilorf sa...

Tack så mycket..
Så glad jag blir för era kommentarer..

Japp, Ulrika. Du.. :)