tisdag 13 januari 2015

Konstverk i naturen!


Hej alla glada scrappare!
Idag ska jag visa er en layout i svart, vitt och grått. Fotona på layouten tog jag för ett par år sen då frosten var så här vacker på vår husvägg!


Bakgrundsmönstret på det vita cardstocket har jag skapat genom att
använda svart Distressdyna ihop med en stencil med prickmönster.
Därefter stänkte jag med svart mist, och "stämplade" med 
papprullar i olika storlekar som jag smetat svart akrylfärg på.


Papprena kommer från BoBunnys läckra vinter-serie Altitude. Den hittar du HÄR!
Jag har använt papprena Cozy och Altitude.
Det svart-vitrandiga pappret är tyvärr slut i butiken, men är du som jag och äääälskar randiga papper, så kan jag tipsa om Wonder Wheel från Studio Calico. Det ser nästan likadant ut! 


Jag har dekorerat med två små Prima-blommor från min egen scraphörna.
Dessa var mönstrade i vinrött och beige, men blev snabbt och enkelt svarta med hjälp av mist!
Jag stansade också ut två snöflingor ur pappret Cozy med hjälp av en egen stans.


I övrigt har jag dekorerat med stickers från det HÄR stickers-arket som hör till serien Altitude.
Jag har använt en bård, en liten etikett med texten "Best ever", samt alfabet-stickers.

Jag hoppas ni tar chansen att skapa med BoBunnys härliga serie Altitude!
Vi ses nästa vecka!


Inga kommentarer: