tisdag 6 januari 2015

BoBunnys Altitude passar bra i snön!

Förra vintern var jag med familjen i Harsa i härliga Hälsingland!
Vi deltog i ett träningsläger på längdskidor! Man lyckades till och med lära mig grunderna i hur man åker! ;-)
Jag fotade en del där, och dessa foton som syns på min layout tog jag en morgon då solen var på väg upp! 


Jag hittade dessa foton då jag letade efter de perfekta fotona till dessa papper.
De lila detaljerna i BoBunnys läckra serie Altitude passade utmärkt ihop med färgerna i fotona!


Som bakgrundspapper har jag använt baksidan på Patrol.
I övrigt ser du papprena Cozy, Blizzard och Altitude.


Jag har också använt bokstäver, en bård och några vimplar från DETTA stickers-ark,
samt några knappar från DETTA kit!


Hoppas ni har det fint i vinterkylan!

Vi ses!


Inga kommentarer: