lördag 24 januari 2015

Do something You've Never Done

Hej! :)


Nu har jag skapat en sån där peppande Art Journal igen. ;)

At the end of the day who you are is completely up to you. If you want something you have never had, you have to do something you have never done. Why not now listen to your inner voice? Your really can do whatever you want. 


I botten är det en sk "mop up page". En sida där jag kladdat av olika masker jag använt på andra projekt, färg som blivit över på en pallet när jag skapat, m.m.

Texten är från en mask, som jag lagt texture paste över.


För att framhäva texten, så att den syns över den aktiva bakgrunden, så drog jag med en distress dyna över den och klottrade runt den med en svart penna.

Ta da! :)


Och som vanligt, en närbild på alla härlighet. :) Yum!


Ha en lugn och skön dag ute i all snö som kommit. Så ses vi nästa lördag igen.

Inga kommentarer: