onsdag 29 oktober 2014

Vecka 28 - gröna kort med Aqua core kit

Jag betar på med mina "gamla" veckor och idag är det dags för en härlig sommarvecka. Jag visar vår vecka 28 som var för oss den första riktiga sommarvärmen den veckan. Jag och barnen tog ledigt och åkte till badstranden med min syster och kusin Ebba och bara tog det lugnt.

Jag valde att jobba med gröna kort från Aqua - det är en härlig grön färg som går att variera i oändlighet. Jag har kompletterat med lite labels, trädekorationer, chipboarddekorationer och annat smått och gott.


Det blev en insert också som blev om helgen. Fredag till söndag lunch var jag hos Lisa för att pyssla med flera vänner. Så enda sidan handlar om det.
Andra sidan var om söndagens tripp till Stockholm då vi lämnade över 2 barn som var leksugna.
Hoppas att du hittar lite inspiration och har ett skönt höstlov. Här har vi det lugnt och bara tar dagen som den kommer. På fredag så beger vi oss mot Göteborg för att vara med på mässan där, hoppas att vi syns där.


Inga kommentarer: