söndag 19 oktober 2014

Ett sommarfoto!

Hej igen! 

Denna veckan har jag ännu en enkel LO att dela med mig av..  I grunden ett vitt cardstock som har lite färgrester från en mask jag använt tidigare.. (Jag vänder på masken och trycker färgresterna på ett tomt papper. Då blir den en typ av negativ maskning.) 
Papperna kommer från Websters Pages - our travel. 
Jag har chalkat alla kanterna och dragit med en svart ZIGpenna (den breda sidan) runt kanten på fotot, så det blir även en liten skuggram där. 


Tre små träfåglar, en liten blingswirl, några fina brads och en del av en doiley.  
Jag är inte nöjd med min handstil och jag tycker inte om att journalingen blev så sned, men det är ju svårt att ändra på..  Journalingen är skriven med en penna från American Crafts.  


Jag önskar er en härlig söndag, så hörs vi om en vecka igen.. :) 
Kram på er! 


1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

En riktigt fin LO tycker jag....vad gör det att texten lutar?...och handstilen är ju DIN.!
Ha fortsatt fin dag // Inga