lördag 18 oktober 2014

Easy?

Tja! :)


Ibland behöver jag lite inspiration för att kämpa vidare på min resa mot en mer hälsosam version av mig själv. Och då brukar jag skapa fram det i min Art Journal.  Det blev en ganska messy sida, med måååånga olika lager av mist, färg, stämplar, doodling och texture paste.

Har lekt med Dina Wakleys Heavy Body Paints och jag måste säga att jag är lite kär... de är riktigt tjocka och krämiga att jobba med. Love! ;) Sen har jag även testat Tim Holtz nya Distress Spray Stain - kul att det kommer mister på mina favoritfärger från hans Distresser. :)


Citatet är en pushning till mig själv att kämpa på, att jag vet vart jag vill och det är bara att köra på så kommer jag dit så småningom. :)


En liten närbild på all härlig texture på min sida. Love it! :) Överst har jag lagt texture paste över en av Finnabairs nya fina stenciler - butterflys.



Ha en härlig höstdag allihopa! :)

Inga kommentarer: