måndag 6 oktober 2014

Min v8 med Maggie Holmes Core Kit

Nu är vi inne i oktober, jösses vad tiden går fort. Vi väntar in leverans som jag hoppas komma idag och därefter så uppdateras lite saldon och nyheter kommer upp i webshop. Annars så kommer vi förbereda inför pysselträff på lördag, vi sitter i gästhuset och pysslar hela dagen lång. Det finns fortfarande platser kvar så kontakta oss om du är sugen.

I onsdags så vikarierade jag för Miis och visade min Vecka 7 med turkos/ljusgröna kort från Maggie Holmes Core kit. Denna vecka så har jag använt de gula korten och måste säga att de är en härlig gul nyans på dessa. Även denna vecka är det mycket foton då vi var i Birmingham i början på veckan och sen fyllde sonen år i slutet av veckan.

Jag har inte dekorerat dem så mycket, använt labels, några stickers och chipboard, några stämplar men annars mest journaling.



Även detta titelkort har jag gjort utifrån en skiss som Ulrika Wandler gjorde snabbt till mig, tack så mycket för hjälpen Ulrika. Jag är riktigt nöjd med utfallet. 
Tack för titten och ha en bra vecka.

Inga kommentarer: