onsdag 15 oktober 2014

Min vecka 37.... (ja, jag hoppar lite :) )

Eftersom Miis behövde ta en paus så visar jag mina PL veckor på hennes dag - det kan säkert dyka upp en PL vecka även en måndag men främst blir det på onsdagar framöver.

Och ni som har koll på mina veckor vet att jag bloggade tidigt på året senast. Det var de veckorna som jag har gjort ikapp. Nu har jag gjort tom v30 i min pärm. Och den senaste veckan jag hade utskrivet var v37 så därför har jag gjort den veckan. Ska nu jobba mig neråt mot v31 om jag inte lyckats framkalla foton däremellan för de veckor som inte är gjorda.

Nåja, v37 har jag jobbat med Aqua core kit. Jag valde röda toner av kort med inslag av lite rosa och turkost. Jag har dekorerat dem lite med stickers, trä och annat men gjort det ganska kalt ändå. En insert med H-design som handlar om just valdagen då Perra kandiderade för Salas Bästa i kommunvalet. Sorry för dåliga bilder, insåg inte det då jag tog korten utan såg det när jag skulle förbereda blogginlägget.





 Tack för titten och ha en bra dag.

Inga kommentarer: