lördag 4 oktober 2014

Balans

Halli hallå!!! :)


Idag tänkte jag visa er en lite grafisk layout... men ändå lekfull. :) Ser ni att jag använt två likadana foton? Vilket av dem är vänd åt rätt håll?


Under fotona ser den ut såhär... hade först en tanke om att använda andra sidan av pappret och göra rutor, men det blev inge bra.... så det blev rutor med färg o kladd istället. :)


Jag har jobbat på ett härlig grafiskt papper från Studio Calico - Print shop. Älskar det! :) Sen av någon anledning så blev det en lite ovanlig färgkombination för mig - rosa och grönt. Och stänk med Dylusions - Slate Grey.


En närbild på alla härlighet i färg och kladd-rutan. :) Först är det modeling paste, sen lite droppad rosa mist som jag smetat runt lite. Sen stänk med svart mist över allt, och inramat med Faber Castell Big brush pens i rosa o grönt. Och lite doodlat. :)


Ha en bra helg alla fina! :)

Inga kommentarer: