söndag 5 oktober 2014

8 år!

Tänk va ruskigt fort tiden går. Redan är det oktober och underbar höst. Och min lilla höna har fyllt åtta år...  :)  

Pappret som jag använt som bakgrund är, som så ofta annars, mönstrat. Detta kommer från Websters Pages - Our travels. Jag tyckte den lilla flickan med ryggsäck som stod där på gräset i sin klänning påminde mig om Bianca. Och jag tänkte att alla de där linjerna i vänsterkanten är som gjorda för en journaling om hennes år. Men så blev det inte... Jag kom inte på vad jag skulle skriva och ju mer jag tänkte ju mer kände jag att jag inte ville ha någon text på denna. Fotot är taget när hon fyller 8 år. Det räcker lixom..


I Övrigt har jag använt fler av papperna ur serien som fotomatta,  Och det söta rådjuret klippte jag ut och satte på plats. Och det är något som stör, lixom. Lite. (Innan jag kom på det!) Vädersträcken sitter på fel håll! Vilket jag tycker är konstigt. Det spelar väl ingen roll var på jorden du är? Syd polen ligger väl alltid syd, eller har jag fel?  I alla fall är det lilla rådjuret gulligt där det ligger på sin väska.. :)   Jag har använt lite overlays och pappersdekorationer från Heidi Swapp.  Lite bling, enamel dots och blommor med bling. Och tre fina trähjärtan!

Jag önskar er en underbar söndag! 


Inga kommentarer: