måndag 13 oktober 2014

My Love - det är Perra det!!!

Ni får vänta lite innan ni får se min kärlek :) Först vill jag tacka alla som kom i helgen. Det var hur mysigt som helst och väldigt produktiv dag för mig trots att ni handlade lite och lite matlagning där emellan. Blev lite stressigt än vanligt för mig då Perra var i väg på sin innebandymatch och det är lite svårt att köra detta själv. Med anledning av det så har vi beslutat att ställa in den träffen vi hade inbokat till 29 november då Perra har en match även den dagen som kommer att ta hela eftermiddagen. Vi ska kolla om vi kan hitta något annat datum men just nu är tyvärr helgerna uppbokade på innebandymatcher eller annat.

I övrigt - vi får en leverans idag. Lite nyheter och lite påfyllning. Det kommer komma lite nyheter hela tiden framöver. Vi kommer även börja förbereda inför att vi ska åka på Fristadsträffen den 25-26 okt och Göteborg (Kungälv) den 1-2 november. Det går bra att göra förbeställningar och är det något man vill ha som är slut så vore det bra om man kontaktade oss innan onsdag denna vecka så har vi möjlighet att beställa det från USA och få hem det i tid.

Nu så ska vi komma till min älskling!!! När man har två barn och gör mycket PL så är det mycket kort på barnen och deras aktiviteter. Och då det är oftast jag som fotar så fastnar jag ytterst sällan men ibland så fastnar maken min i varje fall. Här är vi på väg in på Skara Sommarland och jag måste ju så klart dokumentera varje steg och Perra kommenterade detta så jag kunde inte låta bli att fota honom i farten - därav lite ofokusering på bilderna :). Men även dessa kan ju användas när man pysslar eller hur.

Jag har lekt med de härliga papprerna från My Minds Eye - jag bara älskar färgerna. En stencil i botten med Black Soot från Distress Ink Pad. Två mönstrade papper och även lilla remsan från nederkanten fick vara med. Och så ett GÄNG olika dekorationer från olika Ephemera paket och stickers. Det är mest Heidi Swapp - Favorite Things som färgmässigt passar även My Mind Eye Jubilee serien.


Tack för titten och ni ser mig på onsdag igen då jag vikarierar för Miis som har tagit en paus en stund. Då kommer ni få se ett Project Life uppslag från mig.


Inga kommentarer: