lördag 11 oktober 2014

Bad Gastein

Hej på er!

Visst har vi ett härlig soligt höstväder? När det inte regnar... ;) Jag börjar dras åt att scrappa vinterfoton, vet inte riktigt vad kan betyda....


Idag har jag använt baksidan av Crate Paper - Love notes - Classic Love. Det är ju både prickigt och turkost. ;) ... och det blev ett vinterfoto från alperna uppe på.


Jag började med att kladda ut Texture paste över pappret, lite slarvigt, med en spatel. Hade nog först ingen tanke med att ha den vit.. men det blev ju lite som snö, eller hur? :)


Fotot är taget i Bad Gastein i Österrike där jag var med några kompisar ifjol. Det är en mysig by, med härliga backar, natur och bad. :)

Jag valde orange bokstäver till min titel, eftersom det är komplementfärgen till turkos och då får den att "poppa". Har ni tänkt på vilken skillnad det ger på layouten? Sen dekorerade jag med lite bling, snöflingor och doodling.


Idag har jag sluttest på ett tränings-boot camp som jag varit med i under 8 veckor, både kroppssammansättning och fystest. Sen blir det barnvakt hela helgen. Vad har ni för er?

Ha det jättebra!!! :)

Inga kommentarer: