tisdag 7 oktober 2014

Ett litet krypin

Idag ska ni få se den här layouten som jag gjort.
Den är för härlig den där färgen... Ja, vad ska man kalla den på svenska? Amerikanarna säger teal. Vad ska vi säga på svenska? Blågrön?


Det roliga pappret med siffror på finns i både rosa och den här färgen. 
De kommer från Studio Calico, och detta heter Pear-I-Scope.
De tre andra mönsterpapprena är baksidan av Pear-I-Scope (det rutiga),
Stamped (Svart-vitrandigt) och Up & Away (Blågrön-mönstrat) från My Minds Eye.


Bakgrunden skapade jag genom att använda svart Distressdyna ihop med två olika stencils.
Den prickiga heter Dot Fade (Tim Holtz) och den andra kommer från min egen gömma. 
Jag smetade också mist från Heidi Swapp (Seafoam heter nyansen) på pappret
med hjälp av en ihopknölad plastpåse.


Jag har dekorerat med två tuffa diecuts från en förpackning som heter Jubilee Mixed bag.
Den verkar dock vara slut i butiken... :-(


Jag stansade ut några av siffrorna som fick bli en dekoration i ovankant.


Tack för titten!
Vi ses snart igen!


Inga kommentarer: