onsdag 23 juli 2014

So many of my SMILES begin with you, vecka 23!

En vecka i lite mer stilfull smak där jag valt guld, silver och vitt "tema".
Och vilket kit kan passa in här då?
Joo såklart snygga, glittriga, Me and My Big Ideas såklart, You Are Awesome!
Hjärtbården som jag gjort längst ner på kortet med gummans vita lackskor och på kortet där barnen äter sockervadd är från Lawn Fawn, superfin!
Mer dekos i detta uppslag är även favoritdien från Amy Tangerine, utstansade dekos i korkdom kanonsnygga rubbons som finns från Kaisercraft och så lite svarta/grå enamel dots från MME.

Kanske ni fått en eller annan ide, jag hoppas det!

Och just det jaa, en sak till....
Vi är mitt uppe i en flytt just nu så det blir troligen ett litet uppehåll ifrån mig då jag har väldigt begränsad tillgång till allt som hör denna hobby till.
Pysslet är nerpackat, datorn är utan internet, skrivare utan bilder, jaa ni fattar :)

Meeen håll ut,
I´ll be back, se you soon!








Inga kommentarer: