söndag 6 juli 2014

Smile :)

Här kommer en LO till av mig, gjort från Echo Parks serie Captured life.



På det mönstrade pappret jag har som bakgrund har jag först splaschat lite med en röd distress stain. Det röda pappret jag har under fotot, och den raden med pilar brevid där, är faktiskt fram och baksida på samma papper. De passade väldigt bra ihop här.



Lite stickers från serien, en solitär blomma, en doilie bakom alltihop och lite doodling runt kanten kompletterar min layout. Och polaroidramen förstås. Den höll jag på att glömma! Jag gillar när den lyfter fram en del av fotot såhär och inte bara ramar in det. (Nu hittar jag den inte i shoppen. Typiskt va? ) Bakom det lilla hjärtat har jag fäst en bit postit lapp, med limsidan uppåt. Där i har jag hällt och tryckt fast lite sparky fluff.. Har man starkare lim så fäster det nog bättre, men här passade det med lite glitterstruktur...

Jag önskar er som vanligt en härlig söndag!

Inga kommentarer: