tisdag 15 juli 2014

En layout inspirerad av Project Life

Project Life har ju slagit stort, och det är många som håller på med det.
Själv har jag hållt mig undan... Jag är alldeles för förtjust i allt annat som har med scrapbooking att göra, så det får räcka! ;-)

Men det hindrar ju inte att jag kan göra en layout inspirerad av Project Life! 


Pappret jag använt heter Jacks och kommer från American Crafts serie Daydreamer.
Framsidan består av 12 stycken rutor som passar till PL.
Jag klippte ut fyra av dem och rundade hörnen med en hörnstans.


Jag sydde några streck för att tydligare separera korten.
Det blev lite sicksack-söm på två av korten också!


De enda dekorationerna blev några Prima-blommor (just dessa är tyvärr slut i butiken, 
men kolla HÄR på alla fina Prima-blommor som finns i lager!), samt några enamel dots.


Ha en fin vecka! Må solen lysa på er!
Och gör den inte det, så tar ni och scrappar istället!





Inga kommentarer: