lördag 19 juli 2014

First selfie

Ibland är det skönt att helt byta stil... så idag tänkte jag bjuda er på en layout helt utan färg och kladd. Chocking I knooow! :)


 .. det blev en inverterad variant på Clean 'n Simple.

I vanliga fall när det blir en Clean 'n Simple för min del så brukar jag ha en enfärgad cardstock som bakgrund, och sen mönstrade papper uppepå, i små rutor... men denna layout blev tvärtom. :)


Layouten handlar om då min guddotter lyckades ta sin första selfie, alldeles själv. Söt, va? :)

Jag dekorerade med små trästjärnor, och en träkamera... kanske inte helt i clean 'n simple-anda... men men... Sen broderade jag lite raksöm i knallgrönt.


Jag lät titeln vara dubbelbottnad. Dels "First selfie", men också en storf från en väldigt populär låt just nu "..., but first, let me take a selfie." Lite kul att klura till det ibland. :)


Jag är på Åland denna helg, om ni undrar... Ha en härlig lördag! :)


Inga kommentarer: