söndag 20 juli 2014

Glassigt!

Sommar och glass hör ju alltid ihop, eller hur?

Sedan många år tillbaka har vi som tradition att åka till Söderköping och äta varsin "liten" glass på Smultronstället, någon gång under sommaren.. Det är mättande.. ;)

Här har jag i botten använt ett cardstock som jag använt som en "mop-up page"..  När jag vid ett tillfälle mistade genom en stencil/mask, så tog jag helt enkelt och la ett cardstock ovanpå masken, så överskottsfärgen används den åxå.. Det blir ju lite olika mönster, beroende på hur mycket färg och vilken mask man har använt....


Papperna jag har använt kommer från Echo Parks Summerbliss. Jag tycker om att använda många bilder. Ibland så räcker det långt.. :)  Runt foton, papper och till journaling har jag använt AC härliga journalingpennor, de bästa som jag har testat!

Jag hoppas att ni har soligt och härligt!
Jag har haft en skön semester och ser fram emot att få gå tillbaka till jobbet i morgon.

Önskar er den bästa av söndagar!


Inga kommentarer: