söndag 27 juli 2014

Finaste Felix

Det går fort. Innan man vet ordet av är barnen stora! Förra sommaren kanske är den sista som Felix har semester med oss, och då var det ändå bara en vecka.. Han hade ju inte tid med mer!  (I år blev det ingenting.. ) Och jag passade på att fotografera honom mest hela tiden.. ;)

Här är vi nere i Färjestan, Öland, och jag lekte lite med kameran och dess olika fokuslägen.. Det blev många fina foton. Till just detta foto valde jag lite "skitiga" papper från Glitz- Sunshine in my soul. Eftersom jag tyckte att titeln på pappret (Sunshine in my soul) passade bra till bilden, så använde jag även den som dekoration, där vid blommorna från prima.  Där har jag även en liten fågel (från ett av papperna) i en epoxybubbla.


Lite washitape, träfåglar och alfabet. Och journaling. Simple..

Lite märkligt är det att på detta foto av min layout, så syns Felix tydligare än han gör på fotot på själva layouten.

Det finns fortfarande tid kvar på Sommartävlingen i forumet..  :)
Jag önskar er en härlig söndag!


Inga kommentarer: