tisdag 29 juli 2014

Första träffen med kusinen

Idag tänkte jag visa er denna layout!
På den finns ett foto av min äldsta son och hans kusin (min brorson). Det var första gången de träffades, och det förevigades såklart av mig!


Jag gillar remsor av papper, och det kanske syns här?!
Det ena pappret som jag skurit remsor av är det randiga Small Floral
från Echo Parks serie We Are Family.
Den röda remsan är en stickers från det stora, fina stickersarket i serien We Are Family.


Pappret med de söta och roliga jordgloberna på heter Globes.
Det är baksidan av det pappret som jag använt som bakgrundspapper på min layout!


Cirklar är en annan sak som jag gillar mycket!
Här har jag stansat ut svarta cirklar ur cardstock.
Jag har också figurklippt de söta "Viewmaster-skivorna" ur ett papper från denna serie.
Pappret heter Star Slides.


I övrigt har jag använt ytterligare ett par stickers från det användbara stickers-arket.

Tack för idag! :-)


Inga kommentarer: