tisdag 22 juli 2014

Echo Park har gjort det igen!

Ja, Echo Park har ytterligare en gång skapat en underbar serie!
Den här gången heter den We Are Family.
Alla ni andra som (liksom jag) älskar Echo Park vet väl att Scrap-Perra har MASSOR av Echo Park-papper! Kika HÄR får ni se!

Så här blev min första layout jag gjort med dessa mumsiga papper:


Jag har smugit in en bit blått papper som jag hade kvar. Det pappret kommer från Heidi Swapps
serie Favorite Things, och heter Seeing Stripes.


Prick-mönstret på cardstocket gjorde jag med hjälp av en stencil från Tim Holtz


Jag har använt ett flertal stickers på min layout. De kommer allihop från 
ett 12x12 tums stickers-ark som hör till serien. HÄR hittar du den!


En söt pratbubbla från Crate Paper fick vara med! Tyvärr är denna slut i butiken,
men kika HÄR på alla andra "chalkboard"-dekorationer!

Tack för denna vecka, go' vänner!




Inga kommentarer: