söndag 7 juli 2013

You Sparkle, You shine!

Jag hittade ett gammalt kort på Jerrie, från när hon var liten, tandlös och strålande glad över det!

Bakgrunden är ett underbart "färdig"-mönstrat papper från MME's nya storserie Up & Away. Därifrån kommer även det prickiga pappret bakom fotot, och titelstickersen. (Som inte ligger i shopen än) Titeln har jag fäst på ett cardstock och sedan konturklippt och fäst med 3Dkuddar.

Jag började med att lägga en mask på pappret och spraya med en rosa mist. I övre hörnet har jag fäst ett par enamel dots, små självhäftande gummipluppar i fina färger. Det finns fler färger i butiken, än i webshoppen.

Nere vid titeln har jag petat in en doilie i bakgrunden, tillsammans med lite ostdukBlingswirlarna från Zva finns i många olika varianter. Och blommorna från Prima är små söta saker som faktiskt är gjorda av 100% återvunnen bomull! Sånt gillar jag! Blommor och bling och övriga papper finns i butiken, även om jag inte hittar dem i webshoppen. De hittar kanske dit så småningom också, om inte allt gick åt igår, på invigningen av nya, fina butiken!

Inga kommentarer: