söndag 21 juli 2013

Memories

Jag gillar att ha mönstrade papper som bakgrund. Här kommer en layout som jag använt ett papper fullt av text på, från Kaiser Craft, till bakgrund. Det fina journalingkortet valde jag att ha som en bred, maffig ram till mitt foto och under där skymtar en bit papper till från samma serie.

Jag hade först på lite modeling paste genom Chevron masken, sedan ett par splashar med stains, i vitt och silver. Dessa drog jag på kanterna av bakgrunden också, för att rama in allt det svarta... Jag har tilloch med skrivit min journaling med vit penna.


Små gummiduttar, Enamel dots, har jag fäst runt blommorna som är från Prima, och de små är i 100% återvunnen bomull.

Washitape är användbart. Här har det blivit en extra fotomatta och en hörndekoration.
Det finns många fina thickers i olika material att använda som titel på din layout.

Jag hoppas ni haft en bra vecka och att ni får mycket sol!

Inga kommentarer: