söndag 14 juli 2013

Fritt fall

Det var mycket tjatande, på den då 16åriga grabben i sällskapet vi var i på Gröna Lund, att han minsann skulle åka fritt fall. Faktiskt. Om bara någon kunde åka med honom. Han trodde det var riskfritt för JAG hade åkt den något år tidigare och gör INTE om det, och de båda vuxna karlarna i sällskapet är båda två obekväma med höjder. Men han petade och tjatade att "han minsann skulle om bara..." Sen fick han så han teg, för båda dessa herrar tog honom i varsin arm och gick till kön!

De åkte. De gör inte om det. Någon av dem.. :) Så fotot från toppen är ju ett måste att inhandla.

Papperna, stickersarna, och titelrutan från journalingarket, jag använt är från MMEserien Up& Away. (finns just nu inte inlagt i webshopen) Jag har använt distress stains, silverfärgen, även om blixten fångades fint av den. (Precis under den gröna textremsan till vänster, och ovanför karusellen till höger) Lite här och där har jag duttat dit lite Gesso i små cirklar.
Texten till höger sitter på en extra lapp som är dithäftad med de små söta, tiny staples.

Jag hoppas ni har det bra såhär mitt i sommaren och jag hoppas ni har lite scraptid? Glöm inte bort vår stora sommartävling!

Inga kommentarer: