fredag 29 november 2013

Project Life v43

Jag har börjat en ny approach... jag har börjat dokumentera veckorna i närtid istället för att gå i kronologisk ordning. Annars så känns det som om jag aldrig kommer att kunna dokumentera närtid, så jag har börjat göra de senare veckorna och sen går jag lite fram och tillbaka för att täppa igen glappet. Och nu har jag faktiskt redigerat klart foton för alla veckor så nu är det lättare....

Nåja, här ser ni v43. Jag har valt en bas med röda och blå toner och kompletterat med lite grått. Och efter att ha gjort veckorna under sommaren med massor av insert så var det skönt att ha bara ett uppslag.
Närbild på första sidan, som ni ser så använder jag mest 7,5x10 cm storlek på korten vilket innebär att jag kan använda dem i vilken plastficka som helst. Jag har slutat med att jag använder i princip bara A-Design, jag trivs med den väldigt bra. Runt en del av de mindre fickorna har jag fotomatta under foton och en del har jag fullt ut med kort.
Nästa sida. Jag har även hittat min gamla dymo så det blir lite dymoremsor nu. Tyvärr kommer vi inte åt att sälja dymo längre så ni får spana in på vanliga affärer för sådant.
Korten som jag har använt är massor av blandade core kit och annat och jag har faktiskt inte någon koll på vilket kit de tillhör så jag får lite svårt att länka :). Men det är core kit eller andra kort, svart signo penna, svart stämpelfärg och stickersark från SNAP och andra bokstäver som används på mitt uppslag.

1 kommentar:

Stephi sa...

LIKE...underbar dokumentation