söndag 17 november 2013

Julens magi

Jag hoppas att ni fått inspiration till alla möjliga sorters julprojekt. Teamet har ju bjudit på det mesta under denna temaveckan..
Själv fick jag papper ut EchoParks serie Reflection X-mas. Självklart valde jag ett av mönsterpapperna som bakgrund, jag tycker det är svårt att klippa i ark som detta.. Genom en små cirklig mask, så mistade jag med en grön dylusionsmist, för att "skita ner" sidan lite..


Den fina blomman i kanten av fotot har jag handklippt (med Tim Holtz underbara sax) ur Christmas floral, och mistat med gul glimmer mist. Lite stickles och en blingsten lyfter upp snöflingan i mönstret. Motivet i min tillplattade kapsyl, är från ett av journalingcarden, men jag ville hellre ha den såhär.
Bakom blomman sitter ostduk, några rosor och blad.

Alfabetet och stickersarna jag använt är från samma serie som det övriga.. :)

Nu börjar jag nästan längta till julen...  Tänk att den snart är här! Svårt att tro när vi idag har ganska ofattbara +12* utomhus!! I mitten av november..  Jaja.. Men det blir nog snö här vad det lider..

Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer: