måndag 11 november 2013

Måndag igen...

Måndag igen, tänk vad tiden går fort. Och i helgen har tiden verkligen gått fort för vi har haft det så trevlig i Linköping där vi har jobbat i helgen. Idag går tiden åt att packa upp butiken igen och få iväg lite ordrar som ligger och väntar på leverans. Kan meddela att det kommer dröja till onsdag innan vi kan uppdatera saldon i webshoppen efter helgen, vi behöver datorn till bokföring i ett par dagar nu.

Så det kan vara att saker är slut om ni beställer nu men vi kontaktar er om så är fallet.

Tänkte visa några bilder från helgen där jag gör ett ljus till min far på Fars Dag. Jag har lånat en stämpel från K-Designs och även använt hennes papper. Här ser ni mig in action med embossingfönen.
Och här ser ni det färdiga ljuset. Nöjd med den då det är första försöket, blir nog fler ljus inför jul framöver....
Nu pustar vi ut lite efter helgen och laddar batterier i ett par veckor tills det är dags för vår träff den 7 december. Det finns fortfarande platser kvar så det är bara att anmäla sig. Det gör du här.

Denna vecka kommer vi ha lite extra inspiration inför jul så jag hoppas att ni spanar in bloggen.

Inga kommentarer: