söndag 17 februari 2013

Sommarfest

Detta är egentligen ett blogginlägg från Dilorf, hon har problem med datorn idag...

Här kommer Dilorfs beskrivning:
Jag har använt papper ur Echo Parks ”For the record 2”.  Bakgrunden har jag mistat med olika blå färger genom 12” masken, Tiny circle. Alfabetet är från OA minimarket ”pine & cream” och i varje bokstav har jag lite slarvigt ritat med en vit penna, för att det inte ska vara så rakt. Blommorna från Prima. Utöver det har jag använt ostduk, charm, stora öljetter och en bit twine.

I den tillplattade kapsylen har jag en 1” utstansad cirkel från pappret i serien som heter ”Numbers” På där har jag en massa genomskinligt embossingpulver som jag värmt med fönen, Heat it från Ranger, för att den ska smälta och bli genomskinlig.  Doilien har jag mistat med färgen ”Jack frost”. Ostduken har jag fäst med tejp på rulle och blommorna, kapsylen och charmsen med gluedots.


Tack för titten (och då det är sent lördagkväll så orkar jag inte just nu fixa Inklinz länkning så det får bli ett komplement sen...)/ Hälsningar Mia för Dilorfs räkning.

Inga kommentarer: