söndag 10 februari 2013

Ett spillbitskort

Nu har då ännu en temavecka avslutats. Jag hoppas ni fått mycket inspiration av allt varierat som visats här i bloggen under veckan! Jag som har fyllt de senaste av mina inlägg med Basic Greys serie True Love samlar här ihop spillbitarna av de fina papperna och använder även dem.
Här är ingen bit för liten! Allt ska användas, lixom.. :) 

Lace:en i högerkant är från stickersarket, liksom bården med hjärtan och den tag som sitter under chipboardtexten som jag fäst med 3Dkuddar, för att få lite distans och skuggning. Blommorna är från Prima - Essential flowers.

Bakgrunden är en cardstock som jag använt som avtorkningsyta för en använd mask, när jag har mistat ett annat papper. Det ger ett avtryck på pappret med överskottsfärgen. Här svart mist i chevron-mask.

Inga kommentarer: